ABOUT MAKE MY CAKE

MMC WORKFLOW

Тут повинна бути мотивуюча історія, класична для гаражної економіки: як купка ентузіастів, крізь час та тиск кристалізувалися у вашого локального тістечкового ділера. Так, проект MMC не одразу, але таки перетворився з крихітного магазинчика на мережу та бренд, репутація і впізнаваність якого не потребують незручних маркетингових оспівувань. Навряд чи навіть самий «продаючий» текст зможе тягатися з вашим досвідом користувача. Тож, ласкаво просимо.

0-B.jpeg

Макарони (ті, що паризькі), кава (та, що спешіелті),
десерти і авторські страви.

Ви потрапили на
сайт кондитерської мережі Make My Cake,
що бере початок у історичній для себе локації за адресою Єврейська, 29

ММС — тому що ми можемо краще.
Макарони — це 
складно і смачно, кава — може дивувати.

Компанії ще на самому початку вдалося сформулювати магістральні ідеї
і внутрішні важливості, щоб стати першопроходцями у сфері
DIY-мануфактур, кав'ярень буквально на колінці,
які з трепетом ставилися до своєї справи.

Instagram — основний діджитал майданчик MMC з 2013 — активне користування соціальними мережами для продажу та розвитку своїх починань тоді стало справжньою фішкою, винахідливістю, яку оцінили (тобто до буму smm-фахівців).

Соцмережі 
були, є і будуть головним засобом комунікації з нашими гостями.

Кожен день ми фотографували те, що готували і публікували на сторінки Facebook і Instagram, виявилося, що у нас є — ну дуже багато однодумців.

Вікторія Байбуза, шеф-кондитер MMC

Прагнучи професіоналізму в роботі, крім уваги до людей та продукту — у нас є маленькі прозорі правила, що спрощують життя всім учасникам процесу.

Жага до експериментів та різноманіття — наша слабкість.
Кожен сезон 
додаються цікаві десерти і змінюється меню.

ПРОДУКТ, СЕРВІС І КАВА

 — три напрямки у яких ми намагаємось щоденно вдосконалюватись, не без помилок та курьйозів. Адже розуміємо — ми можемо краще. Ідеал нашої концепції це коли вам було смачно, комфортно і кавово (або кайфово).